Terugbetalen en retourneringsbeleid - Alma Donkervoort

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Algemeen
Mijn terugbetaal en retourneringsbeleid duurt 14 dagen, je hebt 14 dagen bedenktijd. Binnen die tijd kun je, zonder opgave van reden, afzien van je koop. Zodra de 14 dagen voorbij zijn in het niet meer mogelijk om te ruilen of te retourneren en kan ik je geen geld teruggeven.
Om in aanmerking te komen voor teruggave van je geld moet je aankoop ongebruikt en in de zelfde conditie zijn zoals je het hebt ontvangen. Retour alleen in ongeopende onbeschadigde originele verpakking. Kosten van het retour sturen zijn voor de koper.
Verschillende type aankopen kunnen niet geretourneerd worden. Zie hierbij evt ook de vermelding bij het product.
Aanvulling op niet retourneerbare items:
• Cadeaubonnen
• Downloadbare producten
• Sommige producten voor persoonlijke verzorging

Om je teruggave compleet te maken, vraag ik je aankoop bon of bewijs van aankoop.
Stuur alsjeblieft geen aankopen terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waar alleen gedeeltelijke terugbetaling is gegarandeerd.
• Boeken met duidelijk gebruiksschade.
• CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, of vinyl record die geopend zijn.
• Elk item dat niet in originele staat, beschadigd is of onderdelen mist door redenen buiten ons om.
• Elk item dat later is geretourneerd dan 14 dagen na aflevering.


Teruggave
Zodra je item retour is ontvangen en geinspecteerd, stuur ik je een email om je te informeren dat we het hebben ontvangen en laten ook weten of we teruggave goedkeuren of dat teruggave afgewezen wordt.
Als retour is goedgekeurd, zal je teruggave in werking gesteld worden en zal terugbetaling plaatsvinden binnen een aantal dagen.


Late of vermiste terugbetaling
Mocht je jouw terugbetaling nog niet ontvangen hebben, check nogmaals je bankrekening.Contact daarna bv je credit card bedrijf, het kan soms even duren voordat je teruggave doorgevoerd is. Contact daarna je bank. Er is vaak een procesperiode voordat de terugbetaling doorgevoerd wordt.
Als je dit allemaal gedaan hebt en nog steeds geen teruggave hebt ontvangen, neem dan alsjeblieft contact met mij op en stuur mij een emailbericht.


Uitverkoop items
Alleen origineel geprijsde items kunnen geruild en terugbetaald worden. Uitverkoop items kunnen niet geretourneerd of geruild worden.


Ruilen
Ik wissel alleen producten die stuk of beschadigd zijn. Als je wilt ruilen voor het zelfde product, stuur een email en stuur je beschadigde product naar mij op.


Geschenken
Als het product als geschenk was aangegeven en direct naar je was gezonden, ontvang je een geschenk credit voor de waarde van het product wat je wilt ruilen. Het geschenk certificaat of bewijs wordt naar je toe gemaild.
Als het product niet als geschenk was aangegeven of de Schenker heft het geschenk naar eigen adres laten verzenden om het later aan jou teg even. Sturen we een teruggave naar de gever zodat ze op de hoogte zijn van jouw retour.


Verzend retouren
Om je product te retourneren, stuur je product op naar mijn originele adres. Je kunt altijd een bericht sturen om dat adres op te vragen mocht dat nodig zijn.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten voor retournering van het product. Verzendkosten zijn niet terug te ontvangen. Als je teruggave ontvangt zullen de kosten van verzendding verrekend worden met de teruggave.
Afhankelijk van waar je woont, kan het verschillen qua tijd wanneer je het product ontvangt.
Als je duurdere producten retourneerd, overweeg dan een track en trace verzendmethode. Zonder kan ik geen ontvangst van je product garanderen.


Hulp nodig?
Neem contact met mij op voor vragen gerelateerd met retournering en terugbetaling.

 

Scroll naar top